با سلام و احترام. در خدمت جناب آقای دانش پسند مدیر امور سهام شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن هستیم. ضمن تشکر از وقتی که برای این گفتگو در اختیار ما قرار دادید، از سابقه و خدمات شرکت و تعداد سهامداران مجموعه مختصری توضیح بدید.

با سلام عرض ادب و احترام خدمت تیم حرفه ای چرخه داده های سبز شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن از شرکت های هلدینگ بانک سینا می باشد که فعالیت اصلی و تنها فعالیت این شرکت، سرمایه گذاری در بازار بورس است. این شرکت در تاریخ 19 آذر 1399 در بازار فرابورس ایران با نماد "وکبهمن" عرضه شد که در جریان این عرضه اولیه بالغ بر 4 میلیون و 700 هزار نفر سهامدار شرکت نمودند. در حال حاضر تعداد سهامداران شرکت به 1 میلیون و 600 هزار نفر کاهش یافته است.

لطفا از بارزترین مشکلاتی که شما با نرم افزار سهام قبلی داشتید، چند مورد را نام ببرید.

از بارزترین مشکلاتی که با نرم افزار قبلی مدیریت سهام شرکت وجود داشت می توان به وجود مغایرت دائمی در موجودی سهامداران و عدم تعریف کد و مشخصات سهامداران و همچنین کندی ببش از حد در هنگام خواندن فایل های معاملات روزانه اشاره کرد.

فکر می کنید نقاط قوت فنی نرم افزار سهام چرخه از نگاه شما چه مواردی هستند؟

برای اولین مورد می توان به سرعت بالای خواندن فایل معاملات اشاره کرد همچنین محیط کاربری جذاب و پویا عدم وجود مغایرت میتواند از نکات قوی این نرم افزار باشد.

از تیم فنی و پشتیبانی چرخه چه انتظاراتی دارید؟

کیفیت و سرعت بالا در صورت وجود مشکل و تماس با این واحد محترم

درصد رضایت خودتون از تهیه نرم افزار چرخه را اعلام بفرمایید.

می توان میزان قابل ملاحظه 90 درصد را در نظر داشت.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram