یکی از سامانه های شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، سامانه ذینفعان بازار سرمایه می باشد که به ارائه خدمات به سهامداران، ناشران و نهادهای نظارتی و حاکمیتی (ناظران) می پردازد. از خدمات این سامانه می توان به درگاه ارائه خدمات آنلاین به ناشران اشاره نمود که به وسیله آن شرکتهای پذیرفته شده در بازارهای بورس و فرابورس قادرند تا فرآیندهای روزانه همچون دریافت گزارش نقل و انتقال سهامداران شامل معاملات عادی و قهری را با استفاده از این سامانه در مدت زمان کوتاهی، به انجام رسانند.

طبق دستورالعمل جدیدی که توسط سازمان بورس ابلاغ شده، ناشران می بایست به جای استفاده از فایل های TCR سامانهBBS شرکت مدیریت فن آوری بورس، از فایل های گزارشات معاملات و نقل و انتقالات و رجیستری درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه (DDN) استفاده نمایند. در نتیجه لازم است تا کلیه شرکتهایی که از این خدمات بهره می برند، نسبت به دریافت و بارگذاری این فایل با فرمت مذکور اقدام نمایند.

شرکت چرخه نیز با تکیه بر بیش از 15 سال تجربه در عرصه تولید نرم افزار سهام، هم راستا با این تغییرات حرکت نموده و امکان دریافت فایل های سامانه DDN را در بروزرسانی اخیر نرم افزار سهام، جای داده است. در نتیجه ناشرانی که از سهام چرخه استفاده می کنند، کماکان بدون هیچ نگرانی و یا اختلالی در روند دریافت گزارشات خود، می توانند فایلها را در سیستم سهام بارگذاری نموده و معاملات و نقل و انتقالات سهام خود را بروز نگه دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار سهام و یا برگزاری دمو رایگان، با کارشناسان چرخه با شماره های 32 16 14 88 21 98 + و 00 23 293 912 98 + تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram