بیمه اتکایی ایران معین به جمع مشتریان راهکار سهام چرخه پیوست و از تیر ماه سال 1403 با استفاده از سیستم سهام چرخه، پاسخگوی سهامداران خود خواهد بود.

بیمه ایران‌ معین با 18 سال سابقه ارزشمند در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به منظور ایجاد ظرفیت بیشتر در حوزه بیمه‌های اتکایی و با تصمیم سهامداران در آذر ماه سال1400، موضوع فعالیت خود را از بیمه‌گری مستقیم به اتکایی تغییر داده است و دستاوردهایی از جمله افزایش سرمایه به 1250 میلیارد تومان، درج نماد "معین" و عرضه سهام را در کارنامه خود ثبت کرده است.

این شرکت همواره حمایت سهامداران را یکی از ارکان ضروری برای ارتقاء جایگاه شرکت در بازار دانسته، و در راستای پاسخگویی سریع و دقیق به سهامداران، از سیستم سهام چرخه نسخه 5.14.11، بهره گرفته است.

شرکت چرخه داده های سبز با ارائه برترین تکنولوژیهای نرم افزار سهام و پیشرو در ارائه خدمات به شرکت های بازار سرمایه، و نیز با تکیه بر تجربیات موفق قبلی، تمام تلاش خود را بکار میگیرد تا شرکت بیمه اتکایی ایران معین را در خصوص ارائه خدمات بهتر و سریعتر به سهامداران خود، یاری رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و دمو رایگان با کارشناسان چرخه با شماره های 32 16 14 88 21 98 + و 00 23 293 912 98 + تماس حاصل فرمایید.

اشتراک گذاری مطلب:

Whatsapp Linkedin Instagram